Tisdag = praktik

Ja idag va jag och Sofie på praktiken som vanligt.
Rätt segt inte fanns lite att göra. Men jag fick min naglar fixade så nu är dom SUPER DUPER fina!!
Idag gjorde vi endast dekoration så om två veckor behövs det fyllas på och göras om på riktigt. Då ska vi göra något riktigt roligt och spännande ;D GLAAAAD!!

Idag har dom även varit i min lägenhet för att dra in ett nytt bredband. Jag gillar inte när andra människor är här inne och ska fixa grejer när jag inte är hemma men jag kan inte alltid va hemma när saker ska fixas. Men det här var sista gången. När jag kommer hem står min dörr olåst, hallen ser ut som det varit krig i mina skor ligger seriöst ÖVERALLT, min post ligger ihop knögglad under alla skor skitig och äckligt, dom hade dragit ut tv sladden när dom lika gärna kunde dragit ur lampsladden så jag slapp installera om ALLT i tv:n. Hur jävla roligt är det att komma hem till? Okej att det kan va lite rörigt när dom varit här men snälla man behöver väl fan inte överdriva? Och att lämna någons dörr olåst när lägenhetsnycklarna ligger precis innanför dörren då det slängt in dom genom inkastet?
Som tur va så kan den inte ha stått öppen så länge då jag såg killarna gå in genom porten bredvid när jag kom hem. Men ändå .. idioter!

Nu har jag städat upp efter dom, kollat igenom min lönespec som kom idag med glada överraskningar, pluggat till provet imorgon och gjort klart läxan :) Känner mig effektiv!

Naglarna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0