Tierd ..

Nyss hemkommen från en otroligt rolig dag på jobbet MEN fy satan så trött jag är.
Med feber i kroppen blir allt tusen gånger jobbigare!
Det är faktiskt väldigt roligt att jobba i Barkarby och jag trivs där ute väldigt bra! Men det räcker med att hjälpa till där ibland. Älskar att jobba i Kista med det teamet och vi har ju snyggare skor än b-by, LÄTT!!
Det som är roligare med b-by är att man jobbar fler personer och dessutom hela dagen det gör ju aldrig vi i Kista.

Hur som helst, just nu ligger jag i sängen och försöker samla energi så att jag orkar ut ikväll.
Jag är trött, har ont i huvudet och har frossa.
Skulle sitta fint nu att ligga sjuk hela lovet, perfekt! Elleeeer?
Nej du tack det räcker med att jag låg halva jullovet!

Här är jag o Jackie idag, hon påpekade i sin blogg att det var Kärlek på jobbet idag och ville uppmärksamma detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0