Tiden går fort när man har roligt!

Idag har jag jobbat i Barkarby, det va seeeegt men vi gjorde det bästa av situationen.
Per lekte kund som skulle köpa "handskor" och han och Linnea var super seriösa under hela scenen. Det slutade med att han stod med båda händer i en putsduk och plastpåsar och frågade hur mansköter hans nya skor. Fy fan va jag skratta! Va längesen jag skrattade så, kunderna kollade på mig och skrattade de måste undrat!
Och så fick jag lite massage mycket mycket sköönt!!

Nu har jag pratat en sväng med Stefan i telefon, vilket var läääänge sen!
När man tänker efter så har vi känt varandra så sjukt länge och vi känner varandra väldigt bra!
Han känner mig mycket bättre än vad jag tror ibland. Finns både positivt och negativt med det men det är skönt att veta att han finns där och förstår mig, trots det långa avståndet :)

Nu ska jag snart springa ut och träffa S en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0