Studenten

Snart är det endast 3 månader kvar! Jag hoppas den tiden går riktigt fort för annars orkar jag fan inte!!
Men under den tiden ska jag hinna fylla 20 år och ha studentskiva så hur kan det bli tråkigt?!
Nej du den här tiden ska bli grym och det är väl bara att ge järnet i skolan!!

Har haft biljetterna till skivan hemma i ca 3 månader har fan glömt bort att försöka få iväg dom.
Men om en månad ska pengarna lämnas in och försäljningen tar stopp. Så nu jävlar är det bara att köra ut dom. Perfekt att säga till om dem nu precis till löning då finns det inga godtarbara ursäkter :D
Har suttit och bombad ett flertal av mina vänner på fb som det ser ut nu har jag lite mindre än hälften av biljtterna kvar men dom försvinner nog inom kort!! ;D

Jag är fan glad trots ett skiti dag!
Could it be better? naj naj naj ;D

Imorgon är det torsag = kundpass, tjoohoo!! elleeer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0