Snö snö snö

Jag trodde nästan att vintern var påväg mot sitt slut. Något litet återfall med några cm snö hade jag nog räknat med. Men inte ett snö oväder som är det värsta på hela vintern!
Det började ju redan igår och jag är tacksam över att jag kom hem igårkväll trots snöstormen.
Men imorse vaknar jag av att Sofie smsar och säger att hon inte ska komma eftersom det inte går några bussar.
Jag trodde henne inte eftersom bussar går ju alltid? Nästan iaf!
Men hon hade rätt, shit varenda jävla buss var inställd. Och om bussarna inte går är det likamed att jag kommer inte till skolan på några sätt.
Jag gav upp den tanken.
Kollade på nyheterna sen gick jag och la mig igen.

Ställde mitt alarm på 11:30 eftersom jag hade bestämt att träffa Malin idag runt 1.
Men nu vetefan om det blir av, bussen upp till henne går inte, jag hittar inte, hon är seg och jag orkar inte gå på en oplogad väg.
Plus att jag har skit ont i ögonen. Hade det igår också men inatt fick jag som ett blåmärke på ögonlocket eller det ser ut som en blå prick. Jag vet inte vad det är?! Men har iaf ont i hela ögonen och är svin trött så funderar starkt på att bara ligga hemma. Känns som det var längesen.

Behöver göra klart redovisningen i svenska men den får vänta tills på söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0