Så var det söndag igen ..

Hade svårt att somna igår, tusentals tankar for igenom mitt huvud.
Jag blev inte av med dem hur mycket än försökte.
Tillslut lyckades jag somna och sov först till 11 men bestämde mig för att ta vara på min lediga söndag och sova lite till. Då somna jag om och sov till 12:30, minns inte när jag sov så länge förut utan att bli störd. Sanningen är att jag stängde av ljudet och vibrationen så att ingen skulle kunna störa mig, hihi.

Nu har jag precis ätit lite mat och ligger i sängen och tittar på något tråkigt program i väntan på något bättre!
Resten av dagen ska spenderas i min underbara mysiga säng!
Borde göra svenska uppgiften men förstår inte riktigt hur jag ska skriva den så just nu får den vänta tills senare.

Haha hittade denna bild i datan från nyår 09-10. Ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0