Onsdag

Jaha och så har ytterligare en onsdag passerat. Kan inte sluta tänka på hur fort tiden går.
På något sätt skrämmer det mig och på ett annat sätt glädjer det mig.

Men om man ska tro på Freddie och hans pappas läskiga grejer så skrämmer det mig verkligen att tiden går så fort. Just nu minns jag inte allt Freddie berättade med något folkslag sa förr i tiden att det fanns en nionde röd planet i vårat solsystem som är 4 ggr så stor som den största planet i vårat solsystem. Alltså dom hade förutspått det utan att ens ha sett den. Tidigare har man inte hittat den men idag såg man den, säkert sant. Vad dom där gamla indianfolket sa mer var att när man upptäckt den så kommer det inte dröja länge tills jorden går under av massa anledningar jag glömt.
Hm låter flummigt nu dock inte lika flummigt när Freddie berättar det.
Jag tror inte på sånt här men någonting skrämmer mig med det. Dels är det nog mycket för att Freddie tror på det och hans pappa läser om det och vad typ massa forskare eller vad det är berättar om vad som händer.
Så hur som helst så blir det som de den där gamla folkgruppen förutspått så kommer vi dö ut om inte allt för länge efter upptäckte av den nya planeten.
Om det här är sant och vi människor dör om ca 1 år betyder det att jag spenderat HELA mitt liv i skolan, NOT FUN!

Återigen vill jag påpeka att jag inte riktigt vet vad man ska tro läskigt ja. Men jag tror man skrämmer upp sig helt i onödan.

Hur som helst.
Idag var jag i skolan som vanligt.
Jag lyssnade på Agnetas eviga gnäll och tjat på engelskan. Hon är så konstig. Hon är egentligen sur på de som inte kommer och berättar för oss hur viktigt det är att komma. Men hallå? Jag sitter ju där så säg inte det till mig?
Efter det hade vi mest tråkiga sega lektioner men vi fick iaf sluta tidigare!
Jag åkte hem till Freddie och Andréas och stannade där lääänge kom hem för ca en timme sen. Så dagen har ändå gått rätt fort.

Nu blire sängen :)
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0