Namnsdag!

Japp idag har jag namnsdag egentligen helt ointressant men ändå!
Varje gång det är "Nathalie-dagen" 29 december så ramlar vykort, sms och samtal in från släkten. Undra varför namnsdagar finns och varför man ens uppmärksammar dom? När jag va yngre fick jag presenter men inte längre. Men idag är det iaf "Alexandra-dagen" och det heter jag i mellannamn och när jag tänker efter så är det nog det namnet jag egentligen gillar bäst av de två namn jag har.

Om saker och ting hade gått som beräknat så skulle jag fylla år imorgon men nu blev det inte riktigt så utan låååååååååångt senare lite drygt 3 veckor senare föddes jag. Helt sjukt! Men fan va najs det hade varit om jag hade varit född 18 februari då hade jag fått gå på systemet nu ;D haha!

Idag har jag iaf varit i skolan och haft kundpass.
Jag hade Jenny som kund och klippte av en del hår men fint blev det!

Har inte så mycket mer att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0