Milkshake!

När jag gick omkring här hemma förut kom jag bara och tänka på helt plötsligt att jag ville ha milkshake!!
Så jag drog på mig mina varma kläder och sprang över till copp och köpte vaniljglass, chokladsås, banan, hallon och mjölk såklart! Den blev sååååå good!!!
Det bästa var när jag kom till kassan och skulle betala men jag hade en pant grej på 17 och så kom återbäringen upp IGEN?!?!
Jag använde mina 58 kr jag fick den här månaden i torsdags men nu var den tillbaka. Något måste blivit fel hos coop men jag klagar då inte. Jag dubbelkollade på kvittot från i torsdags när jag kom hem och det var EXAKT samma summa där som idag, hihi.
Synd för dom, bra för mig ;D


Jag är fortfarande helt slut, blir en tidig kväll idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0