Måndag

Började må skit dåligt igårkväll så vi låg och titta på tv.
Började småkolla på Big brother som alla andra men sen kom vi in i någon film så vi missa i stort sett hela BB men samtidigt så händr et ju inte så mycket roligt i första avsnittet. Ikväll ska jag absolut titta bara jag orkar hålla mig vaken för just nu är jag skit trött.

Har precis kört runt en sväng med dammsugaren i lägenheten. Blir så jävla trött på allt grus som kommer in den här perioden. Hjälper knappt att dammsuga för det kommer fram nya så fort man ställer bort den igen.
Men snart är det väl vår, eller?
Känns så sjukt långt tills dess nu men den måste ju komma. Annars flyr jag landet!!

Gaaah nu ska jag gosa ner mig i sängen och titta på OC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0