Jävla granne!!!

Måste bara påpeka att min granne under mig spelar musik natt som dag svin högt!
Han/hon/den/det har ALLTID fest VARJE helg jag blir gaaalen!
Okej att spela musik på kvällarna men man behöver inte överdriva så att dens musik är så hög att jag knappt hör min tv om jag inte har den skit högt! Och vadå att spela så hög musik fram till ca 4 om nätterna är fan inte roligt. Ursäkta men på vardagar går jag i skolan och det stör mig att behöva musiken till 1 då det är sjukt svårt att sova. Och på helgerna jobbar jag?! Spela din jävla musik men stäng för i helvete av den efter 12 eller sänk! LÅT MIG SOVA!
Ända sen den här personen flytta in har jag behövt höra musiken om nätterna. Innan den personen flyttade in var det mycket lugnare för då var det gnällkärringen som bodde under som man knappt fick ha på tv:n för!
Minns inte hur länge den bott här men fan inte mer än 3 månader och det har varit dom värst 3 månaderna sen jag flyttade hit.

Och nej jag tänker inte gå ner och klaga! Jag vill inte bli någon jävla gnällkärring.
Behövde bara säga att jag hatar den nya peronen lite mycket!

That's it!

Öronproppar är inte heller aktuellt så föreslå det inte! Med öronproppar hör jag inte mina alarm när jag ska upp. Haha så jävla värdelöst! Dessutom är det obehagligt att ha saker i öronen.

Så här vill jag inte framstå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0