Here it comes!!


Soffan och Fanny


Fanny



Ja Sofie och Fanny var kvällens modeller ... det får nog räcka med bilder på dom nu ;D


Här är bandet som spelade.
Killen med den vit röd randiga tröjan råkade upptäcka att jag tog kort och när jag sedan kollade på honom efter att ha tagit bilden så sa han åt mig att ta en till på honom. Jag svarade genom att lipa och säga nej. Han tog det på rätt sätt ;) det VET jag ;D


Fick ingen helbild på limmon, buhu!!
Men tog iaf en inuti, satt i mitten så fick lixom ingen bra bild på allt inuti men här är den lilla baren med skumpa och allt ;D Fett awesome!!

Vet att Sofie har ett fåtal bilder från kvällen oxå så när jag får tag i dom kanske jag delar med mig men det beror ju på hur dom ser ut, hehe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0