helt slut

Klockan ringde 8:30 imorse och Pelle var här ca 9:30.
Vi monterade ner den gamla sängen helt och bär den till bilen. Sängdelarna kastade vi sedan på soptippen, skum känsla faktiskt. Efter det åkte vi mot Ikea! Jag testade ett flertal madrasser och hittade slutligen en som jag ville ha. Vi plockade ihop alla tusen delar som jag helt plötsligt insåg att man behöver! Madrasskydd, bäddmadrasskydd, nya lakan, ribbotten ja osv.
Mindre roligt blev det när vi kom till kassan och jag stod bredvid och såg tusenlapparna försvinna iväg.. Men det är så värt det!
Vi släpade och slet med att få upp allt till lägenheten, hela porten hörde nog oss!
Men nu är allt äntligen klart och det känns SUPER BRA!!
Dock är jag väldigt trött, ska nog bara ta det lugnt idag.

Imorgon blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0