Buuuu

Jag är trött och fryser och vill helst av allt bara få min nya säng nuu!!
Jag har precis insett att det kommer bli trångt här inne när den kommer på plats men jag orkar faktiskt inte bry mig!
Huvudsaken är väl att man kan sätta sig i soffan o det kommer man absolut att kunna!
Så fort vi köpt sängen så är jag säker på att jag kommer älska min lägenhet igen. Har tröttnat på hur den ser ut men sakta men säkert börjar jag trivas igen, har köpt en ny lampa till fönstret, möblerat om och på lördag blir det säng!
Åh jag längtar!
Har plockat ihop det mesta av den gamla, den har ju skåp under sig och i dom skåpen låg det en jävla massa skräp som jag slängt. Jag har faktiskt aldrig gått igenom de lådorna ordentligt när jag flyttade in hit så kasta jag mer eller mindre in allt där för att slippa se det.
Men på något sätt nu så börjar den ser mer "vuxen" ut och stilren, precis som jag vill ha den!

Idag hade vi tråkig gesällinfo i aulan i typ 2 timmar sen slutade vi, så jävla ovärt att ens gå dit. Man visste ju redan om allt? Jag är så jävla trött på att höra snack om gesällen, jag vill ändå inte göra den just nu.
Hur som helst så åkte jag, Patrik och Sofie in till stan och åt kinabuffé när vi va klara kom även Jimmy dit och joina oss.
Vid 17 åkte jag hem för att gå på ett info möte med föreningen, det ska ju äntligen bytas fönster! MIN LÄGENHET BLIR FRÄSCH PÅ RIKTIGT :D Ny säng, ny tv, nya möbler och ny dörr!! Fan vad jag blir glad när jag tänker på det!

När jag har sparat ihop lite nya pengar ska det köpas nytt porslin!

Nu ska jag krypa ner i sängen, eller ja madrassen på golvet!

Uppdatering av bloggen sker när det sker orkar inte engagera mig längre men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0