Awesome night!

Mötte upp flickorna i centrum där Sofie fick sina fina presenter.
Sen tog vi tunnelbanan till Råcksta där vi skulle föra hemma hos Jesper med några andra grabbar. Det var lite halv segt men det var väl okej. Vid 23 var vi inne i stan för att gå till Harry B james, där jag förövrigt aldrig varit.
Först kände jag mig felplacerad men sen blev det bättre och bättre. Dock va det GALET mycket folk där.
Kvällen var riktigt rolig, nog bästa kvällen på väldigt länge.
Vi drog från harys vid hjalv 3 typ och gick till donken och käka.
Sen blev vi upplockade av Sofie och Fannys kompis som hämta oss i limmo och jag fick skjuts hem. När dom släppt av mig åkte dom runt i nästan 2 timmar. Jag är dock glad att jag fick komma hem vid halv 4.
Och jag hoppas Sofie känner att hon hade ett riktigt lyckat födelsedagsfirande!
Limmon var ju absolut grädden på moset ;D

Grattis på 19-årsdagen Sofie!! <3

Lägger upp bilder från kvällen lite senare!
Nu ska här handlas MAAAAAT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0