Äntligen sportlov

Fy fan för natten som var!!
Va längesen jag sov så dåligt som inatt. Eller när jag väl sov så sov jag bra men jag var vaken ca 5 ggr och inte bara korta stunder utan iaf 15 minuter varje uppvak!
Hade super svårt att komma upp imorse men efter att inte ha vaknat av ca 6 alarm som ringt om varandra i 40 minuter så lyckades jag vakna och fick lite lätt panik. Klockan var då 7 och jag skulle gå hemifrån halv 8. Men bestämde mig för att inte stressa utan göra det som jag hann med vilket gick bra.
Va så jävla ovärt att gå på lektionen nu i efterhand, vi var 7 stycken där. Vår lärare skiter egentligen i vad vi gör så jag och Sofie gjorde varsin frisyr på varandra skit slarvigt men vafan gör det?
Vi slutade vid 10. Jag gick då för att skriva klart mina sista inlämning i matte c.

När jag var klar i skolan mötte jag upp Gaby för att åka in till stan och kolla kläder och present till Sofie.
Kläder hittade varken jag eller Gaby men jag åkte hem med lite smått och gott.
Strumpbyxor, solglasögon och halsband.
Efter 6 timmar i stan var jag något slut i ben och fötter men tiden gick väääldigt fort!

Nu har jag tvättat håret, fönat och plattat det inför morgondagen då jag ska upp 7:30.
För imorgon blir det jobb i Barkarby 10-17 sen direkt hem duscha och fixa mig inför kvällen som består av utgång för att fira Sofie! Hoppas jag hinner vila en kort stund så jag orkar med kvällen!

Nu är det snart dags att kolla BB och sen väntar sängen!

De nya glajjorna!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0