Alla <3s dag

Gårdagen spenderade jag med Sofie.
Vi åt MASSA med tacos, glass med strössel och chokladsås, åt chips med dipp och godis!
Jag har aldrig ätit så mycket i hela mitt liv och magen var större än någonsin. Men vi hade mysigt!
Vi tittade på tv, snackade skit och kollade på resor!
Nu har vi iaf bestämt oss för när vi ska åka och nu står det mellan två ställen antingen Ayia napa eller Alanya. Vi får se vad vi bestämmer oss för.

När vi skulle upp imorse var jag tröttare än någonsin men tillslut kom jag upp och iväg till praktiken. Påväg dit blev jag något piggare men väl framme kände jag mig DÖD!
Jag mår konstigt också känner mig svag i benen och allmänt hängig. Kanske hänger ihop med huvudvärken jag haft de senaste dagarna?
Dagen på praktiken var seg. Jag hoppas det kommer igång där snart! För det vet jag att det kommer göra.
Jag kom nyss hem därifrån och nu ska jag strax börja släpa mig mot tvättstugan, det måste ju också göras även fast jag egentligen är ALLDELES för trött för det idag!

Gaaaaaaaaah let's do this!
Om jag skyndar mig är jag klar runt 19 ;D



Så ser hotellet ut i Ayia Napa vi tittat på!! Det alternativ som lockar MEST!! dock dyrast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0