Sommaren 2011

Dagarna går fort nu och jag hinner knappt blinka innan en dag passerat.
Det är roligt med tanke på vad vi har framför oss men ändå rätt sorgligt då sommaren verkligen snart är över. När jag tänker efter så har den här sommaren verkligen gått alldeles för fort och jag känner mig inte klar!
Jag vill ha mer!
Den här sommaren har i det stora hela varit fantastisk! Den bästa sommaren på väldigt många år. Jag kommer sakna den men jag känner mig redo och skapa nya minnen och göra andra roliga saker.

Den här sommaren har bestått av:
*Studenten - En så sjukt underbar dag med massvis av lycka!
*Turkiet - BÄSTA RESAN!
*Trip till pappa
*Pride
*Underbara människor
*SÅ MÅNGA MINNEN <3

Än är den inte riktigt över och jag ska verkligen ta vara på de sista dagarna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0