Pride attack!!

Herregud vilken vecka!!
Jag är tröttare än någonsin men det är det absolut värt!
Jag har spenderat denna vecka med helt grymma människor!
Lärt känna nya ansikten och fått helt annat perpektiv på vissa saker.

Varje dag har väl egentligen varit den andra lik. Massa folk, dricka och skratt. Okej även lite drama och tårar. Men det hör väl kanske till. Ska jag vara helt ärlig så blev inte vecka helt som jag hoppades men absolut är den minnesvärd! Men ingenting slår onsdagen förra veckan! 

Vad mer har jag att berätta?! 
Nja typ ingenting förutom att jag är total P-A-N-K!! 
Förstår inte alls hur jag tänkt överleva denna månad haha men det löser sig nog ;)

Nu äntligen är det slut på supandet och kanske får man äntligen lite sömn!
Ikväll blir det iaf filmmys hos Carlsson efter jobbet!

1 timme kvar till stängning!

Bilder från vecka kommer vid senare tillfälle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0