Never say never

Fan va trött jag blir på regn! Jag behöver inte ha sol men något jag verkligen har svårt för är just regn.
Jag hade tänkt gå och handla men nu vet jag inte längre, kanske om det blir uppehåll någongång.
Idag skulle jag egentligen åkt in till Johannas jobb när hon sluta men det blev inte riktigt så. Jag är trött och har mensvärk och behöver nog en dag hemma.
Jag har iaf städat en sväng och plockat undan massa kläder så nu känns det bättre!
Efter städningen ladda jag ner "Never say never" Justin Bieber film. Blev först nästan besviken på den men efter att ha sett ett tag så fastna jag. Den är verkligen fin! Jag har aldrig lyssnat på hans låtar och vet väl egentligen knappt vem han är men filmen var verkligen grym!!
Nu håller jag på och laddar ner baksmällan 2.

Nu ska jag ta tag i massa pappersarbete, kuuul!!

wiihoo 4 dagar kvar till ***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0