Yeeeaah!!

Imorgon är det dags för mösspåtagning, imorgon? Ja shiit fan nu är det inte långt kvar till studenten.
Det börjar nästan pirra i magen när jag tänker på det.
Känns så jävla overkligt efter 14 år i skolan så ska skiten ta slut.
Så sjukt skönt men samtidigt lite läskigt. Det positiva är iallafall att dagen efter jag tagit studenten vaknar jag inte upp som arbetslös. Jag är väldigt tacksam över att jag har ett jobb även fast min tjänst är långt ifrån fulltid så är det bättre än ingenting.
Men det ska bli så himla roligt att få springa ut och hitta sin släkt stå där för min skull.
Att dom åker hela vägen hit och samlar sig endast för mig skull. Det händer aldrig. Jag firar inte ens mina födelsedagar med alla utan jag firar alltid minst i två omgångar.
Men det betyder verkligen massor att få samla alla en gång.

Men först ska mössan på och det ska bli studentlunch i skolan.
Efter det är det bara att tagga till tusen och SPÅRA!!
Vi får väl hoppas på att jag lyckas hålla koll på min mössa ;) haha
Tror dock inte att det ska vara ett större problem!

Nu blir det sängen så godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0