Underbara dagar!

Igår mötte jag upp Sofie på eftermiddagen och åkte in till stan.
Vi kollade efter klänningar att ha på oss på fredag och efter det drog vi till ojojoj.
Efter ett tag blev vi hungriga och gick vi och satte oss på ett annat ställe för att äta goda biffar med pommes och bea! MUMS!
Men kvällen slutade inte där utan efter middagen drog vi oss tillbaka till ojojoj för att mysa under infravärmern. Där spenderade vi resten utav kvällen.

Idag vaknade jag strax efter 10 och då ringde Freddie och fråga om jag ville med till Rålis.
Sa nej först pga allt plugg jag borde gjort det här lovet. Jag gjorde en uppfigt sen ringde jag upp Freddie och bestämde mig för att följa med och det ångrar jag INTE!
Vi gick och köpte med oss lite mat, satte oss på en flit och njööt av solen!
Så himla skönt och mysigt!
Efter det gick vi och köpte glass och satte oss vid norrmälarstrand.

Runt 16 började jag åka ut mot Kista där jag skulle möta Sofie och Micke för en shoppningrunda.
Hittade inte så mycket, köpte en klänning men jag vet inte om jag vill ha den på fredag men vi får väl se :)

Nu är jag supertrött och ska lägga mig i sängen framför tv:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0