Total blackout


Så sjukt egentligen att vi människor tycker det är så kul att se andra människor bli rädda.
Jag skulle ALDRIG våga vara med i Total blackout!
Men visst är det lite roligt när man ser vad de är rädda för. Att allt blir läskigt så fort man inte ser vad man gör för något! hihi ..
Den här veckan är en Nilo med som jag jobbade med förr :)
Och nästa vecka är Freddie med :D Så rooligt! Jag har ju fått höra många roliga berättelser! :)




Den här dagen kan nog varit en av det längsta och jobbigaste dagarna i mitt liv. Vi har suttit i möte med två killar gällande studentskivan då det kommit fram att vi blivit dubbelbokade, tyvärr. Men vi fick iaf ett helt ok alternativ. Så nu blir det inte två grabbar längre utan istället ska vi vara på ego.
Men jag hoppas verkligen att det blir lyckat ändå och att klassen tar detta bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0