Tjohej

Satt ute i solen med Markus i över två timmar och gud va skönt det var!!
Kändes som att man laddade på med massor av energi!
Efter det gick jag och handlade och lagade mat.

Sen dess har jag bara tagit det lugnt hemma och vilat så mycket jag bara kan.
Just nu ligger jag i sängen och kollar på total blackout och dricker te.
Huvudvärken har kommit tillbaka igen, JÄTTEKUL! nooot

Jag hoppas att den försvinner tills imorgon då är det dags för jobb igen med bästa freddie!!

Egentligen känner mig så jävla pepp på livet just nu det neda som förstör mitt humör är min förkyldning som vägrar ge sig! Men när jag blivit frisk då jävlar ska jag leva livet fullt ut!!
Det här lovet ska INTE få handla om skolan det minsta! jag ska endast njuta för det är jag fan värd!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0