Sådärja!

Nu är skoldagen avslutad, eller ah det var den för några timmar sen men ändå.
Vi gjorde i stort sett ingenting idag. Först hade vi mentorstid då vi pratade lite allmänt om vad som händer i skolan. Efter det så pratade vi med klassen om bytet av lokal inför skivan på fredag.
Hela klassen var lugn och tog det väldigt bra!
Så nu när alla smält det lite så känns det som att de flesta är väldigt positiva trots allt.
Efter menotrstiden gick vi upp till Bahras lektion som var frivillig idag. Men vi gjorde inget vi skulle göra utan klippte ut alla "klassen ...." lapparna och gjorde hål där snöret ska hänga.
Jag och Sofie drog till Vällingby och köpte svarta sidenband till det och när jag kom hem satte jag mig och knöt ihop lapparna.
Sånu tror jag att det mesta inför fredagen är färdigt och klart!
Vi måste bara klippa ut alla bordplaceringslapparna :)

Men visst sen är det massa dekoration och sånt som ska göras men det får vi göra på fredag på plats.
Vi kommer nog åka hemifrån redan 17 för att hinna med allt.
Känns som att det blir en låång dag, kanske borde skriva upp en lista med allt som behöver göras?


Kommentarer
Postat av: Williamzara

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2012-07-06 @ 20:34:34


URL: http://williamzara.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0