Mys!

Dagen började med att jag försov mig, jippiee!!
Men jag kom iväg på 10 minuter och kom i tid till salongen där det var dags för praktik.
Vi gjorde som vanligt ingenting så vid 3 gick vi hem för dagen. Istället mötte jag och Sofie upp Freddie.
Vi gick och köpte lite gott att dricka och satte oss i en park påvägen dit raggade Sofie med Fanny. Där satt vi sedan en stund och snackade lite skot och frös.

Sen gick jag och Freddie hem till mig och så gick vi till tvättstugan och efter det var det dags för mathandling!
Massa gott fick vi med oss.
Väl hemma lagade jag mat. Det blev kyckling med bulgur, broccoli och sallad! Gott blev det :) Lagom till maten kom även Andréas och sällskapade oss, mys.
Till efterrätt hade Freddie köpt med en glasstårta med maräng och massa gotti, nam nam.


Resten av kvällen spenderade vi framför tv:n och hade det allmänt trevligt.
Nu har jag precis följt dom till bussen.
Freddie bjöd på en otroligt snyggt outfit kvällen till ära.
När han kom idag var det inte riktigt lika kallt som det är nu så han tog på sig allt han kunde av sina nyinköpta kläder. Och jaa att matcha en jump in med gladiatorskor och jeans jacka + halsduk är ingen hit!
Men vad gör man inte för att hålla värmen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0