Mösspåtagningen!!!

Är helt slut så det får bli en kort sammanfattning plus lite bilder.

Dagen började med studentlunch i skolan som var sådär. Det funkade väl men förstod aldrig riktigt poängen med den då det inte var mer speciellt än lite mat och ett kort tal.
Efter lunchen drog vi in till Rålis. Där hade vi det jättemysigt! Och det var verkligen roligt att så många i klassen följde med. Vi lyssna på musik, snacka skit, skratta och drack massa gotti!
Vid 19 tiden drog jag, Sofie, Patrik, Moa och några till för det började bli kallt. Tyvärr tappade vi bort Moa vid tuben så vi blev bara tre kvar. Vi käkade lite snabbt och drog till Ojojoj. Väl där insåg vi alla hur trötta vi var så ganska kort därefter började vi röra oss därifrån.
Jag orkade dock inte åka ensam hela vägen hem så jag åkte ut till Freddie och Andréas istället och sov där!
Myspys.

Jag har några få bilder att visa men väntar på fler från de andra i klassen :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0