Människor

När man var liten då var det lät att vara elak mot någon annan utan att förstå konsekvensen för det.
Och under tonåren använde man ju sig utav många elak ord när man var arg för att trycka ner någon annan. Hur sjukt som helst tycker man nu i efterhand. Jag hade nog hoppats innerligt att det skulle försvinna. Att människor slutar trycka ner varandra när man hittat sig själv och den man vill vara. Men ändå fortsätter det överallt.
Jag förstår inte poängen!!!!
Varför hålla på och gnälla och klaga och hela tiden säga saker som man vet att den andra kommer ta illa upp över att höra?! Jag blir så ledsen när jag ser och hör sånt.
När folk försöker göra så mot mig så känns det bara patetiskt. Men klart att jag tar vid mig. Kanske inte lika mycket som många andra men är oxå mänsklig.
Jag blir bara så arg så jag kokar.
Hur orkar man?
Nja omoget och osäkert beteende är inget.
Been there done that men inget jag är stolt över och inget jag tänker dra ut på och tro att jag ska känna mig starkare!
Stark blir man när man hittat sig själv!
Så sluta med skiten och leta efter er själva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0