Ledig

Vaknade av mig själv för ca en timme sen.
Fick sova ut iaf även fast jag hade hoppats på att sova sådär riktigt länge.
Men idag känns det verkligen som att något saknas .. hmm ..
Tror det är för att jag har noll planer för hela helgen och så här det inte varit på jag vet inte ens hur länge. Men riktigt länge iaf!
Har redan läst igenom lite inför provet. Idag ska jag börja med att vika tvätten jag tvätta för ett tag sen, dammsuga, torka golven, damma och plocka undan. Sen ska jag gå och handla lite bra att ha saker som sallad.
Resten av dagen spenderar jag i soffan eller sängen framför tv och pluggar.
När tv:n är på är då jag pluggar som allra bäst!
Ska göra klart projektrapporten idag, fick tillbaka den i torsdags med några få kommentarer så ska läsa igenom dom och finslipa den. Sen kan jag lägga den åt sidan.
Kanske borde börja skriva på engelskan oxå?! Njaaaee ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0