JAG BLIR GALEN!!

Halsen dödar mig, bokstavligen ..
Jag har INGEN röst kvar så kan nu endast bara viska och halsa te för att undvika att känna smärtan så mycket som möjligt! Allt med värme är det enda som gör det hyffsat. Halstabletterna hjälper tills den tar slut och så måste jag vänta två timmar till jag får ta en ny ..
Fan va less jag blir!
Det här var den enda veckan jag inte fick bli sjuk!
Förra veckan hade varit mycket mer okej!! Men jag vill ju vara frisk på skivan, fan om det inte går över!

Om jag inte hade haft nationella skriftligt imorgon så hade jag stannat hemma och vilat.
Men missar jag det prov lär jag inte kunna ta igen då man har 5 timmar på sig alltså en hel dag.
Lite svårt att få ordning på så det är väl bara gå dit och gilla läget! FUCK IT !

Nej nu ska jag fortsätta mitt tedrickande och kolla bb.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0