Fullt upp

Igår jobbade jag på plattan 12-18.
När jag slutade shoppade jag lite saker som skor, leggins och linnen.
Efter det åkte jag ut till Kista för att hämta min skolbrillor jag glömde där i tisdags men jag fastnade kvar och åt middag och hade allmänt mys! Självklart glömde jag kvar brillorna där igen för att Freddie hade flyttat på dom så jag inte hitta dom ... den jäveln! haha
Får väl hoppas på att jag får med mig dom imorgon istället.

Idag har jag varit ute i Täby hos mormor, morfar och deras lilla nykomling Morris! Så himla söt är han och bara 2 månader. Liten, lurvig och gosig. Mamma och Tomas kom också dit lite senare. Sen åt vi god mat och efterrätt, mums mums!
Sen fick jag skjuts hem av mamma, mycket skönt och det uppskattas!
Nu ska jag äta äppelkaka som mami bakat och kolla BB.

Imorgon blir det jobb!

Kommentarer
Postat av: Malou

Min söta & fina dotter! Självklart så skjutsar vi dig när vi har möjlighet, vilket inte blir så ofta då vi bor en bit ifrån varandra. Du är så himla duktig med allt och jag är så stolt över dig! :-) <3

2011-04-23 @ 20:46:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0