Förkyld!

Så jävla onajs är det!
MEN jag är jävligt glad att det inte sitter i näsan denna gång, inte än iaf *peppar,peppar*
Jag har nämligen fullt upp med den som det är så det är pollen ute nu.

Idag var vi på praktiken och jag skulle egentligen ha gjort mina naglar klockan 13. Men när jag kommer till salongen och kollar bokningarna upptäcker jag att alla Bentes bokningar är borta...
Fick sedan reda på att hon fått ryggskott, hade dock blivit lite gladare om de hade ringt igår och meddelat det.
Hur som helst så ska jag få göra om dom på fredag.
Jag har världens bästa idé nu eller Bente visade mig och jag LÄNGTAR!
Tror det kommer bli skit snyggt!

Nu ska jag hitta på något jag kan äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0