..

Folk som inte kan säga sanninge och stå för vad de tycker och vad de tänker är nog det värsta jag vet!
Man hör en version men sen visar det sig att det finns en "riktig" sanning.
Hur svårt kan det vara att va rakt på sak och säga sanningen från början.
Fega idioter ..!!!

Hur som helst efter skolan idag så åkte jag och Sofie in till stan för att köpa saker till skivan.
Visade sig att det var skit svårt att hitta det vi behövde då derby shoppen stängde igen för några veckor sen!
Men fick iaf med mig ansiktsfärg och fula aik strumpor haha.
Jag längtar till skivan nu och ska bli kul att få klä ut sig lite ;)
Jag tror det kommer bli en grym kväll och massa alkohol!! ;D

Den här helgen ägnas åt plugg, as tråkigt men det måste ju oxå göras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0