Derby

Så var äntligen fotbollen igång igen!!
Åh vad jag längtat :)
Dock så sög derbyt idag men det kändes skönt att få stå i klacken.

Hela den här dagen har varit både glädje och skräck.
När vi gick med alla från vasaparken och karlberg så fick jag massa smällare på mig dock hann dom inte smälla på mig. Ganska obehagligt faktiskt!
Och väl på perrongen så var det så äckligt mycket folk och alla ville ju på .. asså det är nog det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Jag kunde inte andas det gick inte. Såg inte var jag hade varken fötter eller armare. USSSCCHH !! Aldrig mer .. tror jag iaf!!
När vi gick från solna mot arenan så tända dom ju alla dom där grejerna och det flög i ögonen och den röken går ju fan inte att andas in det gör SÅ JÄVLA ONT!!
Och självklart var det någon idiot som tappa något när alla stod på plats på södra så precis vid match start så började det ju brinna precis vid mig och det tog ju fart som fan eftersom det hade kastas massa konfetti och papper.
Men sen körde vi på som aldrig förr.
Jag har sjungit för kung och fosterland!! Så som jag tog i idag hade jag aldrig tagit i och det var det fan värt.
Dock gör min hals så sjukt jävla ont och rösten är nu i stort sett borta.
Jag hade faktiskt röst efter matchen men när jag kom hem blev det värre och värre och nu låter jag som en efterbliven jävla kråka!!
Hoppas fan den kommer tillbaka tills imorgon. Jag har ju möte 8 imorgon och det kan ju underlätta att kunna tala på det.
Måste verkligen sova nu väckarklockan är ställd på 6:00 usch .. wish me luck!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0