Convers

Jag har funderat länge nu på att köpa ett par nya convers.
Jag har verkligen älskat mina vita men jag känner att jag vill ha ett par att byta med.
Vitt passar iofs alltid till allt men ändå.
De ljus gula tror jag att det blir nu! Kommer bli grymt snyggt i sommar med brunbrända ben! :D


Igår jobbade jag stänging. Det gick rätt bra, lite segt att stå där när man är hes och seg pga förkyldningen.
Börjar faktiskt undra om jag har halsfluss. Skulle behöva gå till någon vårdcentral men jag får se om jag orkar idag. Ska iaf vila till tusen!
Ska ut och gå en promenad senare med Markus och sen köpa mjölk och lite annat bra att ha.
Sen ska jag bara gosa ner mig i sängen och dricka litervis med te!!
JAG MÅSTE BLI FRISK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0