Bajs

Fy fan vad jag mår dåligt idag!
Sova kunde jag tydligen inte heller ..
Det är så jävla tjockt i min hals just nu och jag vet inte om jag kan prata än.
Lär jag ju märka när jag behöver prata.

Jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon för då ska jag sitta i 5 timmar och skriva nationella prov i svenska. FATTA 5 TIMMAR?! Vad är det man ska skriva egentligen som tar sån tid. Jag har väldigt svårt att förstå det ..
Och på fredag har vi ju studentskiva och det hade varit lite roligt om jag iaf slapp de värsta av förkyldning så jag orkar vara med och vaken ;)

Nästa vecka kommer det efterlängtade lovet, känns mindre roligt att det här är det sista lovet..

Igår kväll satt jag och fixade med Sofes bloggdesign. Hon har haft samma för länge och det var en av mallarna man kan välja som blogg har. Så jag ändrade färger gjorde ny header och ändrade lite textsnitt osv :)
Den blev väldigt mycket snyggare nu än tidigare iaf :)

Idag blir det en kort och lugn dag.
Men när jag slutar ska mycket fixas. Måste köpa lite mat att ha med under provet och PLUGGA!

Nu ska jag göra ingenting ..

Kommentarer
Postat av: Tiniusagathe

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-06-13 @ 15:19:40


URL: http://tiniusagathe.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0