<3

Trots att det passerat dagar, veckor, månader och till och med år så finns vissa delar kvar.
Klart allt saker förändras med tiden, en del försvinner medan en annan hittar man.
Det finns faktiskt bara en enda gång jag varit kär och jag minns känslan.
Klart jag vill bli kär igen och finna lyckan. Men jag har betämt mig för att inte leta, att inte kämpa.
Jag vill att det ska bli perfekt då.
Det krävs så mycket för mig att låta mig själv älska någon så jag måste veta att den jag ger det igen kommer finnas där och att han är rätt.
Och jag är bara 20?! Jag har väl inte bråttom? Jag har massa saker jag vill göra i mitt liv och flera av dem vill jag göra utan partner. Som det här med att plugga vidare. Jag kanske vill göra det i en annan stad då vill jag inte ha någon kärlek som hindrar mig från att göra det.
JAG VILL VARA FRI!
Jag trivs med att vara det även fast jag ibland önskar att jag hade en trygghet.

Det finns så många sätt att älska människor på och det är det jag tycker är så fint.
Det finns ju såklart en anledning till att jag tatuera in "kärlek" på min arm.
Jag tillägnar den tatueringen till alla de personer som finns i mitt liv.
Vissa personer kanske bara stunden och andra hela livet.




Massa massa kärlek till er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0