Underbara lördag!

JAG ÄR LEDIG!
Vilken skön känsla, det här var längesen!
Jag har tackat nej till 5 fröfrågningar om att jobba idag. Jag kände att det verkligen var på tiden att få vara ledig. Jag var i stort behov av att få sova ut, städa lägenheten, plugga lite men mest av allt tänka på MIG.
Jag vaknade halv 12, minns inte ens när jag sov så länge sist men det var så sköönt!
Nu har jag städat, pratat med Freddie och nu kollar jag på film. Senare ska jag platta håret och gå upp till Vällingby och köpa bl.a smink.
Sen blir det mathandling och en sköön hemmakväll. Imorgon blir det tidig uppgång eftersom jag öppnar i Kista imorgon.
Nu ska jag fortsätta filmtittande!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0