Trött!

Sov helt värdelöst inatt.
Det ringde mycket och jag hade allmänt svårt att komma till ro, tror det berodde på att jag var livrädd för att försova mig med tanke på att jag skulle öppna idag. Vad händer om man försover sig?! Det skulle bli kaos! Nej det får bara inte hända.
Förmiddagen var seg, lite folk men jag hann med mycket städning iaf!
Efter några timmar fick jag sällskap av Andréas och med honom kom Freddie. Andréas var där för att jobba några timmar så helt oväntat var det ju inte!
Vid 14 kom även Jenny, första gången jag jobbar med henne. Men det gick super bra och var roligt!

Innan jag gick hem idag köpte jag skor :D Men orkar inte lägga upp bild nu kanske sen någon gång i framtiden! hihi!

Nu ska jag krypa ner i min mysiga säng och kolla på tv en stund innan jag inte orkar hålla uppe ögonen längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0