This is life

Dagen började med praktik klockan 10 där det inte fanns ett dugg att göra. Gabriella tvättade och plattade mitt hår sen gick vi på lunch sen tillbaka till praktiken. Satt och pratade, jag bokade tid för nagelförstärkning nästa vecka sen gick vi hem strax innan 15. Min plan var att plugga men jag hann inte ens halvvägs genom arbetet innan det ringde från jobbet för ungefär 10 gången idag! De behövde personal så vad gör man inte för jobbet? Jag kastade mig iväg och hjälpte dom till stängning. Under tiden jag jobbet blev ett par skor tyvärr stulna :( Mindre roligt men vad ska man göra? Arg blev jag iaf när jag upptäckte det.
Inte nog med det har jag gjort illa båda mina handleder, hur vet jag inte. Men det blir väl så när man sliter och bär som en galning.
Nu ska jag krypa ner i min mysiga säng och äta något gott!

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0