Suuuck

Jag blir så trött på människor som beter sig förjävligt!
Senast idag såg jag en riktigt idiot!
Jag skulle gå genom spärren till tunnelbanan och precis när jag "dragit" kortet och spärrdörrna öppnar sig kommer en kärring och typ knuffar sig förbi! Utan ett ord! Vilket resulterar i att jag blir klämd i dörrarna! Ja för det är ju jättekul att bli det när JAG betalar för att åka med SL. Nästa gång kanske jag ska ge mig kort frivilligt?
Nej men faktiskt vem gör så? Inte ett ord sa hon heller.
Jag ifrågasatte bara vad hon höll på med utan att få svar. Jag blev så sjukt arg inom mig men varför ta ut min ilska på en idiot. Nej jag har bättre för mig!

I övrigt har det varit en bra dag, sov hyffsat inatt men trots min 8 timmars sömn har jag varit trött.
Efter skolan åkte jag till centrum för att köpa nagellack, avboka min nageltid och shoppa lite annat. Blev inget direkt märkvärdig :) Bara tråkiga nödvändigheter!

Imorgon är det dags för praktik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0