SKOOOOOOOOOOOOOOOR!!!

Börjar bli rädd för mig själv! Jag har aldrig velat köpa så många skor som jag vill nu.
Numera köper jag tydligen hellre skor än kläder?! Då har det gått långt, kanske ett tecken på att det är dags att byta jobb?
Haha nej men skämt o sido jag har idag inhandlat två par nya skor, förstår ni?! TVÅ PAR! Inte speciellt billiga heller, förr skulle jag inte ens köpt två par skor på din sko samtidigt, haha!
Köpte ett par convers tyckte det var på tiden och jag har gått och funderat på det ett tag och sen så köpte jag ett par sjukt snygga boots fån vagabond som har som en silverkedja på som är avtagbar vilket innebär att man i stort sett fick två olika skor i en. För utan kedjan är det en enkel traditionell sko. Älskar den.
Men nu är jag 2000 kr fattigare så nu får jag spara mina kronor.
Hade mycket mysigt med Freddie på jobbet idag igen men stannade inte så länge idag ville ju komma hem och jag skulle faktiskt bara köpa nya skor!
Imorgon ska vi på roadshow, ÄNTLIGEN!!! Det kommer bli så himla grymt!
Eftersom vi har föreläsning i skolan så vet jag inte när vi slutar men jag tror inte föreläsningen kommer vara längre än två timmar?! Isf så slutar jag 15 och då är det två timmar kvar till vi ska vara i stan på roadshowen. Så då har jag och Freddie bestämt att jag ska åka förbi Kista och "hämta" honom så kan vi ta sällis in till stan :)

Nu blir det mys och tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0