sjuk

Vakna jättetidigt och kunde inte somna om. Det var stopp i näsan och huvudet dunkade!
Ett tag tvivlade jag på att ens orka iväg till jobbet. Men jag bet ihop tog en ipren och åkte iväg.
När jag hade varit där ett tag kände jag mig mycket sämre och satte mig för att ringa runt för att försöka hitta någonsom kunde ta mitt pass imorgon. Känns inte som att det är någon idé att försöka jobba imorgon om jag ändå är sjuk. Som tur var fick jag tag på Milo som jättegärna tog mitt pass!! Underbart!

Så jag åkte hem tidigare, passade på att gå förbi coop och handla så jag slipper göra det imorgon.
Nu ska jag krypa ner i sängen igen och fortsätta kolla på tv. Min nya fina tv ;D hihihih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0