senaste

Det är inte kul att blogga längre dessutom har jag i stort sett ingen tid för det.
Jag går i skolan, pluggar och när jag inte göra det jobbar jag det är knapp att jag får tiden att räcka ihop som det är. Plus att vi startat en blogg i skolan där vi ska skriva om vårt projekt så jag prioriterar självklart den.

Senaste dagarna i korta drag
Torsdag
* Skola
* Åkte till Kista och mötte upp Freddie och så åkte vi in till roadshowen påvägen mötte vi även upp Emma :)
* Roadshowen var slut 20:30 åkte direkt hem och la mig

Fredag
* Skola
* Jobb i Täby
* Åkte till Kista och hjälpte till i butiken
* Träffade en idiot kund
* Åkte hem och sov

Lördag
* Jobb i Täby
* Pluggat
* Handlat
* Städat

Och nu är jag dödstrött!! Kommer säkert somna vilken minut som helst men ska ändå försöka se en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0