Mat

I flera år har jag gått runt och varit irriterad på att jag inte kan laga mat.
Jag kunde ju när jag hade hemkunskap, men när jag flyttade hemifrån försvann den glädjen.
Någon enstaka gång har jag försökt mig på det och någon gång lyckades det väl men flertal ggr misslyckades det. Jag har aldrig någonsin lagat efter recept, mest för att jag alltid tycker det är så många ingredienser och tar sån tid så varför inte hitta på själv då man kan ha i sånt man gillar?
Igår testade jag på något nytt. Jag gjorde köttfärs med rivna morötter, vitlök, tomatpure och chilikrydda med pasta vilket blev riktigt lyckat!
Idag kollade jag runt på nätet och hittade en citron kyckling men inte alls många ingredienser men fy vad god den blev och allt från grunden!! Riktigt stolt! Jag kan, igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0