kort inlägg!

Idag var första dagen på praktiken, egentligen hade jag behövt stanna hemma och bli frisk! Feber, förkyld och jävligt ont men det var bara att äta mitt äckliga penicilin och ta några ipren! Efter praktiken följde Bella med mig in till stan för att hämta ut mitt nya pass!
Helt okej nöjd med bilden faktiskt trots allt. När vi var klara med det kände jag inte alls för att åka hem och lägga mig i sängen att glo nej jag behövde sällskap. Så vi åkte till Kista och kollade runt en stund innan hon åkte iväg för att träffa en kompis och då passade jag på att svänga in på jobbet!
Freddie har börjat jobba med oss i Kista och han hade kvällspasset jag blev kvar i flera timmar! Åh det var så himla roligt och sjukt skönt att få sällskap! Jag trivs verkligen på jobbet med alla underbara människor!!

Jag kom hem strax efter 10 då käka jag lite sen kollade jag idol och jag var faktiskt med i tv ;D hihi

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0