ARG!

Jag är arg på grund av två skäl!

1. Min granne har spelat hög musik i ca 3 timmar! I början var det okej men jag måste ha tv:n as högt för att höra vad dom säger. Visst visst det kan jag väl ha det MEN planen är att jag ska sova om ca 20 min? Hur fan ska jag kunna göra det när idioten vem fan det än är spelar musik på högsta volym? Jag vet inte vem det är ens så kan inte direkt gå dit o säga till och även om jag visste vem det var har jag ingen lust att leka tjurkärring!
Men det måste vara fler än jag som stör mig? För jag skojar inte, det är RIKTIGT högt! I början var det opera musik men nu är det piano alltså inte ett lugnt och mysigt piano utan när det spelar stress musik på piano typ så låter det. Det går fort och ibland tyst ibland ännu högre och det går jättejättesnabbt.

Nog om idioten som vägrar stänga av musiken

2. Jag tittar på 4:an på programmet som heter utfrågningen. Alliansen är där. Men jag blir så irriterad på att en av dem som ställer frågor verkligen hatar Jan Björklund för så fort han öppnar käften så är hon där och hugger till allt vad hon har. Man ser i hela blicken hur mycket hon avskyr honom, ser ut som att hon vill ta strypgrepp och ruska om honom en aning. Men om man då har så svårt att dölja sitt hat börde man väl inte delta i ett sånt program? Jag skulle aldrig göra det för jag skulle aldrig kunna hålla ilskan och irritationen inom mig.
Det får mig bara att hata den där blonda tjejen som i övrigt är med ganska ofta som programledare i nyhetsmorgon tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0