Varberg!!

Väskan är nästan färdigpackad nu och alarmet är ställt på 6.00! Gaaaaash va tidigt men jag måste upp och tvätta håret så jag slipper göra det i helgen, för slipper jag det behöver jag inte släpa med så mycket tunga saker vilket är otroligt bra isf!
Men jag är faktiskt väldigt glad över att få åka ner till familjen, känns som att det var en evighet sen jag träffade dom sist och det är ju faktiskt ett heeeelt halvår! Usch.. Bara för att jag hade så fullt upp i somras.

På lördag blir det tandläkarbesök, leta vinterjacka och sen så ska min lillebror vara med i hans första riktiga simtävling och jag är så glad över att jag får vara där och se honom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0