Senaste tiden

I fredags åkte jag ner till min pappa som jag berättat tidigare. Tåget var självklart försent, jag har verkligen börjat hata SJ för de håller ALDRIG tiden!!
Väl framme blev jag överraskad med ett par nya skor vilket gjorde mig på bra humör väldigt fort. Vi lagade mat och kolla på idol sen gick jag faktiskt och la mig för jag var helt slut!
På lördag morgon kom Thea och väckte mig klockan 8 som jag bett henne eftersom jag skulle till tandläkaren 9:30. Så jag gick upp, gjorde mig iordning och cyklade iväg. När jag var klar där mötte jag upp pappa i stan, vi gick och letade i alla butiker efter en vinterjacka till mig som jag ville ha eftersom jag inte vill ha min förra av flera anledningar. Tillslut hittade vi en och den får fan vara värd pengarna! Sen kom resten av familjen ner till stan vi gick i några butiker och sen köpte vi godis och cyklade hem igen för att laga mat. Efter vi käkat åkte vi till simhallen eftersom Jonatan skulle simma första riktiga simtävling! Och han var så himla duktig han var bäst från sin klubb av alla 9 och 10 åringar och han är bara 9 år!!
Så glad för hans skull och stolt såklart! <3
Farmor var faktiskt också med där. Vi åkte alla hem igen och fikade massa gott med familjen och även några vänner, så himla mysigt! Jag saknar verkligen sånt, närhet, gemenskap och kärlek!

Söndagen blev också tidig uppgång då vi skulle åka till liseberg! Vi kom dit vid 12:30 och tyvärr kunde jag bara vara med till 14 för mitt tåg gick 14:40 så pappa följde mig till stationen och sen åkte jag hem igen. Vilket kändes rätt tråkigt men that's life!

Hade iaf en sjukt mysig helg!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0