Så vare helg!!

Idag var vi på studiebesök på Kungliga Operan. Var typ skit tråkigt, och vår ena guid sög verkligen. Hon mumlade och pratade så lågt att man var tvungen att stå precis bredvid för att höra!
Efter det så skulle vi gå på visning av typ olika ställen där vi skulle kunna ha vår skiva. Tyvärr kunde jag inte följa med eftersom jag var tvungen att åka till skolan och få hjälp med matten annars kommer jag aldrig klara det. Att läsa matte på distans helt utan lärare och massa mål man själv måste sätta upp är fan egentligen ingenting för mig. Därför jag utnyttjar läxhjälpen som fan vilket fungerar asbra!! :)
Efter det åkte jag hem och duschade jätte varmt! För fy fan vad jag frös kände mig som isbit. Sen svpte jag in mig i en storhandduk och la mig i sängen och bara njööt!!
Timmarna bara försvann och nu ligger jag och kollar på idol.
Imorgon blir det tidig uppgång för att åka och jobba, det faktiskt bli roligt känns som det var längesen och kom nyss på att det faktiskt är 2 veckor sen!? Oj ja herregud. Skönt har det iaf varit med lite ledighet :)

Idag har faktiskt varit en bra dag och jag känner mig jävligt glad!!

Kanske dags för att lägga in en bild ..
Hm måste kolla vad jag har!

Blir en gammal bild på mig, typ två år gammal! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0